En blogg om livet som förälder

söndag 2 juni 2013

Helgen i några bilder



 Helgen började bra. Åkte hem från jobbet tidigt och vädret var härligt.
 Hämtade Stella på förskolan och åkte till stranden för sol och bad hela eftermiddagen.
 Sen åkte vi hem, grillade och chillade innan jag åkte hem till en kompis för att surra, dricka vin och gå ut. På lördag hade vi en lika härlig dag på stranden och massor av mys. På kvällen gick jag och Stellas pappa på bio. När Stella fick veta att hennes farmor skulle komma och vara med henne under tiden blev hon ungefär såhär glad:
 På söndagen vaknade vi av härligt sommarregn, som gjorde mig glad. Vi gick ut för att promenera och leka i regnet.
På eftermiddagen hälsade vi på Stellas mormor och morfar. Nu är det söndagsmys för mig innan jag dunar in för att orka med avslutning på jobbet imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar