En blogg om livet som förälder

fredag 7 oktober 2011

Go, go, go!

Hörni! Nu tar hon sig alldeles strax fram i egen regi, vår lilla stjärna! För några dagar sedan tog Stella något steg helt själv utan att hålla i sig någonstans. Detta upprepade hon flera gånger, med ett stort leende på munnen. Idag klämde hon till med en liten promenad på typ tre-fyra små steg helt själv mellan soffan och bordet. Vilken grej, ändå, att lära sig att gå helt själv utan någon annans hjälp. Den där minen är liksom oslagbar, glädjen, stoltheten. Oj oj oj...

Tyvärr har jag inget foto på en gående Stella, så ni får lita på mig och hålla till godo med ett vanligt suddigt foto på Stella med något i munnen. Men någon dag ska jag minsann fånga henne på bild. Eller film!

3 kommentarer:

Nina sa...

Grattis! Vad snabb hon är, hon är ju inte ens 10 månader :)

Sara sa...

Tack tack! Ännu är det nog ett tag kvar, hoppas jag, tills hon traskar omkring helt obrytt. Nina, om du är samma Nina som frågade om mina glasögon förut, så ska jag leta reda på eller ta en bild på dem och lägga ut snart. Har inte så många foton på mig själv på den här bloggen och kände inte för att ta ett tidigare under veckan då jag hade magsjuka, men jag ska göra ett undantag för dig eftersom du fick mig att känna mig lite som en modebloggare för en stund! Kram

Nina sa...

Yes, det var jag som frågade förut. De ser så fina ut. Bra, då väntar jag på bilden!

Skicka en kommentar