En blogg om livet som förälder

onsdag 31 oktober 2012

Höstlov!

Jobbade hemma till 10.30 (tog igen de där timmarna jag skrev om förut!). Gjorde färdigt planering till några kurser, beställde lite filmer, rättade lite prov och fixade såna där småsaker man aldrig hinner annars. Sedan hämtade jag Stella. Eftersom jag har ganska långa dagar annars är det så roligt att hämta henne, hinna prata med pedagogerna och kolla nya bilder osv i hallen på förskolan. Jag och Stella lunchade tillsammans - tror att hon åt mer än jag till och med. Sedan kramades vi i soffan innan Stella gick och la sig.
Nu dricker jag kaffe, surfar och planerar vad vi ska göra med vår lediga tid som sträcker ut sig som ett fluffigt härligt täcke. Gå på konstutsällning? Hälsa på kompisar? Öppna förskolan? Hänga på stan? Baka? Bada? Åh så härligt med lite ledig tid...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar