En blogg om livet som förälder

söndag 11 mars 2012

Tjuv med krokigt lurigt ögonbryn

Jag hittade min kamera på golvet och tänkte att det var ovanligt slarvigt av mig att lämna den där. Jag brukar alltid ha den på samma bord. Vid det bordet står en stol och en låda i lagom höjd för Stella. När jag skulle föra över bilder från kameran till datorn upptäckte jag att en liten tjuv hade varit framme och lånat kameran och sedan lämnat den på golvet. Det är inte svårt att lista ut vem eftersom jag skulle känna igen de där fina ögonen överallt. Älskar hur det ser ut som att hon har världens krokigaste lurigaste ögonbryn också...

2 kommentarer:

Martina sa...

Underbart! Stellas hemliga, och skurkaktiga, liv. Mycket roligt.

Sara sa...

Jag misstänker att det är mycket spännande och skurkaktigt som händer när man inte ser. Hittar ibland de konstigaste tingen på de mest oväntade platserna och det finns säkert intressanta förklaringar till det. Vänta bara tills Nour tar sig runt själv, har en känsla av att märkliga saker kommer att ske hos er också då :)

Skicka en kommentar