En blogg om livet som förälder

tisdag 1 november 2011

Vad man hinner på två sekunder

Hallå, vad vill du? Jag har inte tid att stå stilla, måste gå!
Vet inte om det beror på att jag är förkyld och sitter och ligger stilla mycket mer, men jäklar vad snabb hon har blivit! Två meter på två sekunder krypandes och två meter på tio sekunder gående med den där söta nybörjarvaggande stilen. Och hinner dessutom riva ner allting från valfritt bord, skåp, hylla, låda på två sekunder också, medan en hostig och trött mamma knappt hinner reagera.

4 kommentarer:

Martina sa...

Sötunge :)

Sara sa...

Jadå! Hon är bra på att vara söt:)

Lena sa...

Väldigt lik sin mamma i samma ålder.
Har en bestämd gissning var hon fått sin envishet ifrån.

Sara sa...

Hm... Det där med envisheten har jag ingen aning om. Men hon är ganska lik mig som bebis tycker jag också.

Skicka en kommentar